volonterski centar zagrebUključi se u svijet volontera.
Registrirani korisnici mogu sami odrediti stupanj do kojeg se žele uključiti.
Djeca Mladi Zdravstvo (zaštita i briga o zdravlju) Zaštita okoliša Zaštita životinja Umjetnost i kultura Obrazovanje Sport Ljudska prava, izgradnja mira i demokracije
23.05.2012.
Još nisam volontirao putem vcz.hr
23.03.2010.
Postao sam član na vcz.hr
Moje dosadašnje iskustvo: Ž I V O T O P I S
Poštovani,
Redovni sam student Politologije na fakultetu Političkih znanosti u Zagrebu gdje sam trenutno 3. godina. Imam iskustva u volonterskom radu, naime već sam 3 godine predsjednik nevladine neprofitne udruge Centar za kreativni rad – poznatijom pod nazivom „Sineki“. Centar se bavi kreiranjem slobodnog vremena mladih, pretežito na području Zagrebačke županije, te pitanjima ovisnosti i prevencije mladih od svih vrsta ovisnosti (prvenstveno droga alkohol i cigarete) dok preko ljeta već 13 godina na otoku Prviću provodi međunarodni kamp prijateljstva i međunarodne razmjene mladih „Otok radosti“ ili „Happy Island“. Na Prviću sam kao animator glazbenih aktivnosti imao prilike raditi sa brojnim mladima i organizacijama mladih iz EU, i iz područja Jugoistočne Europe. Neke od projekata na otoku Prviću, u suorganizaciji Centra i partnerskih udruga iz Europe je financirala i Europska komisija npr. projekt „We can do it“ u organizaciji GEB - a (Gesellschaft fur Europabildung – Berlin) – Prvić 2005.
http://www.europabildung.org/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=23&Itemid=141