Gdje sam?

Poslovni sektor

Korporativno volontiranje podrazumijeva volonterski angažman zaposlenika neke tvrtke koji se odvija unutar radnog vremena zaposlenika odnosno u organizaciji tvrtke u kojoj rade.

Korporativno volontiranje jedan je od novijih oblika društveno odgovornog poslovanja, barem kada je Hrvatska u pitanju. Radi se o vrlo specifičnom načinu pridonošenja boljitku zajednici u kojoj tvrtka djeluje, jer diverzificira načine na koje privatni sektor može filantropski djelovati.

Korporativno volontiranje podrazumijeva volonterski angažman zaposlenika neke tvrtke koji se odvija unutar radnog vremena zaposlenika odnosno u organizaciji tvrtke u kojoj rade. Dakle, uz klasično odgovaranje na potrebe zajednice novčanim ili materijalnim doprinosima, privatnom sektoru se otvara mogućnost da:

Korporativno volontiranje česta je navika čak i vrlo velikih poduzeća u svijetu, poput revizorskih tvrtki Deloitte i K.P.M.G., Nokie, Honde ili IBM-a. Kod nas ga u prvom redu promoviraju podružnice stranih kompanija, ali ono postaje dobro prihvaćeno i kod drugih.

Njegova je prednost u tome što za razliku od novčanih donacija daje rezultate koji su vidljivi odmah i to na način da tvrtka i njezini zaposlenici koji poklanjaju svoje vrijeme sudjeluju u njihovom ostvarivanju. Korporativno volontiranje unosi dašak svježeg zraka u prosječan radni tjedan, potiče timski duh i osjećaj zaposlenika da rade za tvrtku koja djeluje na dobrobit zajednice u kojoj žive.

U razvoju programa korporativnog volontiranja mogu vam pomoći upravo akteri iz sfere civilnog društva, koji su upoznati s konkretnim potrebama zajednice i sigurno imaju dobru sliku o tome kako ovim putem postići najveći učinak. Volonterski centar Zagreb na razvoju korporativnog volontiranja radi od 2007. godine i rado ćemo vam pomoći da napravite prve poteze u pravom smjeru.